Un nou sistema de validació avançarà el pagament de les factures municipals
El procés, que estalvia costos i temps, permetrà a l’Ajuntament pagar a 30 dies a partir de l’1 de gener, i no per sota els 40 com ara. Permet la gestió, la signatura electrònica i l’automatització de tot el procediment
L’aposta del consistori en les noves tecnologies per assolir una administració electrònica més eficient ha fet un nou pas amb la posada en marxa d’un sistema de validació que permet avançar el pagament de les factures. El procés, que estalvia costos i temps, permetrà a l’Ajuntament pagar a 30 dies a partir de l’1 de gener, i no per sota els 40 com fa a dia d’avui i tal com marca la llei.
Permet la gestió, la signatura electrònica i l’automatització de tot el procés, agilitzant l’entrada i el tractament de les factures, que són digitalitzades quan arriben a l’Ajuntament i se n’eliminen les còpia en paper. Treballadors i càrrecs electes poden consultar la informació, factures i documents associats a la xarxa municipal.
La nova gestió de les primeres mil factures constata un estalvi d’entre un 65 i un 90% en la despesa associada i una reducció del 85% en el temps destinat. L’estalvi és notori tenint en compte que el mètode tradicional suposa una despesa d’uns 2,5 euros per factura arxivada. Quant a personal, més de 130 persones intervenien en la tramitació de les 20.000 factures, els 60.000 documents associats i les 25.000 signatures electròniques que reben al llarg de l’any els diferents serveis municipals.
Permet la gestió, la signatura electrònica i l’automatització de tot el procés, agilitzant l’entrada i el tractament de les factures, que són digitalitzades quan arriben a l’Ajuntament i se n’eliminen les còpia en paper. Treballadors i càrrecs electes poden consultar la informació, factures i documents associats a la xarxa municipal.
La nova gestió de les primeres mil factures constata un estalvi d’entre un 65 i un 90% en la despesa associada i una reducció del 85% en el temps destinat. L’estalvi és notori tenint en compte que el mètode tradicional suposa una despesa d’uns 2,5 euros per factura arxivada. Quant a personal, més de 130 persones intervenien en la tramitació de les 20.000 factures, els 60.000 documents associats i les 25.000 signatures electròniques que reben al llarg de l’any els diferents serveis municipals.
No hay comentarios:
Publicar un comentario